„Boozer bonehead“ u N1

Šolakov mali, Jugoslav Ćosić koji se predstavlja kap prvi čovek TV N1 u Beogradu dao je ove nedelje nekoliko intervjua, desetine izjava i postavio ko zna koliko tvitova sve sa idejom da dokaže „nezavisnost“ „svoje“ američke televizije. Iako je to nemoguća misija Ćosić misli da će „pljujući u dalj“ prema gradskim vlastima, Vladi ili predsedništvu zadovoljiti svoje šefove iz Vašingtona i Amsterdama i tako opravdati dugogodišnju debelu apanažu. I što su mu argumenti tanji to je njegova ostrašćenost veća. „Nezavisnim medijima se dešava isto što i Jevrejima u nacističkoj Nemačkoj ’36. godine – uvod u istrebljenje“, lupio je Ćosić u intervjuu Cenzolovci. U medjuvremenu je poslao tvit u kome kolege i list Alo naziva „medijskim SS odredom“. A potom je u Vremenu filozofirao o tome kako „gotovo sve elektronske medije i tablode u Srbiji kontroliše medijski genaralštab predsednika… U kome se donose sve važne medijske odluke“. Očekujemo još da ga za kraj nedelje u goste pozove O. Bećković jer sigurno ima još nešto od direktiva što je propustio ili nije dobro upamtio. Naravno da ova „pljuvačina“ koju mu je verovatno, diktirao D. Šolak iz Amsterdama ne pada dalje od njegovih cipela i ne treba nikoga da zabrine ali tragikomično je da čovek sa 60 godina i 30 godina novinarskog staža dozvoli sebi da bude batina u rukama nekog „preduzimača“ ma koliko ovaj bio bogat. Mada kad se malo bolje razmisli i nije čudno. Ćosić je u „nezavisno“ novinarstvo ozbiljno ušao ’99-e baš kad je počelo bombardovanje SRJ i to u redakciji Radija Slobodna Evropa. Bombe „poslate“ iz Vašingtona su padale po Srbiji a mladi Ćosić se  „upisuje“ u redakciju koja to treba medijski „nezavisno“ da podrži i opravda. Naravno za „sto dolara dnevno“ poslatih iz istog onog Vašingtona odakle stižu i NATO bombe ( budžet Radija Slobodna Evropa direktno odobrava američki Kongres kao i uredjivačku politiku ). Kad je ta epizoda „nezavisnog“ novinarstva završena odlazi u B 92 koji je živeo na „Sorošovskim“  stranim donacijama koje je naravno trebalo opet medijski  „nezavisno“ odraditi. I tu se D. Ć. ističe u raznim takozvanim „konfrontirajućim“ tok šou emisijama. Konfrontacija je naravno uglavnom bila sa „domaćim intersima i vrednostima“. Sve je to 2014. bila odlična  preporuka za američki medijski projekat, regionalnu televiziju N1, čiji je glavni finansijer postao „naglo ojačali“ Dragan Šolak i njegova Junajted Grupa. Medijsku logistiku je obezbedio, na našim prostorima već dokazani CNN. Ćosić kao provereni, od domaćih, srpskih interesa, „nezavisni“ novinar dobija visoku poziciju direktora beogradske redakcije. Tako je uglavnom D.Ć. stekao imidž „nezavisnog“ novinara a onda je u to i sam poverovao. U suštini je to jedan „fake news“. Čovek „lažna vest“, lažni imidž u lažnoj pojavi, teledirigovan interesima svojih poslodavaca ma ko da su oni samo ako imaju dolarske budžete. U intervjuu Vremenu Ćosić to nesvesno potvrdjuje rečima da „N1 ima čvrstu i trajnu podršku investitora ( D Šolaka ) za uređivački politiku i da se tu ništa neće menjati“ ! Još pokazuje i brigu za Šolakov glavni biznis „kablovsku distribuciju“ napominjući zabrinuto da je navodno sada „sve oružje upereno na uništenje same ( Šolakove ) Junajted grupe..nebitno što u njoji radi 3.500 ljudi čije porodice žive od toga“. Opa i briga za Šolakove zaposlene. Bravurozno i licemerno od Ćosića! Ispod svega ovoga stenje upitni novinarski kredibilitet čoveka koji se poziva na „nezavisno“  novinarstvo, brani se njime i „brine“ o njemu, kao sa puno strasti a pri tom se olako „ofira“ i pokazuje toliki stepen neobjektivnosti, podaništva i nerazumevanja medijskih i političkih procesa da je to teško shvatljivo. Jedino objašnjenje za sada ponudili su, prema insajderskim informacijama, CNN – ovi instruktori u N1. Naime tim američkih konsultanata koji se se zajedno sa Brentom Sadlerom baviio uređivačkom politikom i unapređenjem rada TV N1, nije imao o Ćosiću lepo mišljenje. Smatrali su da on nema kapacitet ni za osrednjeg novinara, kamoli urednika, a nisu cenili ni njegove karakterne osobine. Kao dokaz, navode da je opšte poznato da su Ćosića nazivali „boozer bonehead“,  u prevodu „pijana baraba“ ili u blažoj varijanti „pijanii glupan“ preko koga Dragan Šolak sprovodi medijsku kampanju usmerenu protiv srpskog državnog rukovodstva. „Ugledni“ i „nezavisni“ Ćosić ni ove nedelje nije učinio ništa da se predstavi drugačije. Naprotiv !

Please follow and like us:
error0

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *