Đilas se obogatio švercom državnih sekundi! (1)

Zgrnuo milione na marketingu “žute tranzicione pljačke Srbije”:

Dok je bilo političke podrške, Đilasova Direct Media doo je pravila milione evra preprodajući reklamne sekunde Javnog servisa državne i još nekih televizija!? A, kad je Đilas najuren sa vlasti u Beogradu, 2014.godine, onda je firma prodata Bugarima! Od tada je prošlo skoro 4 godine. Pare su se potrošile. Teško se zarađivale nove bez “žutog tranzicionog pljačkaškog voza kroz Srbiju”, pa je Dragan Đilas krenuo u novi lov, opet na vlast u Beogradu i po  harač iz gradske kase i državne televizije!

Evo i dokaza: Direct Media je u Đilasovim “zlatnim drp godinama” ostvarivala godišnje po 6,5 miliona evra čiste dobiti. Čista zarada Direct Media, bila je 964 miliona dinara u 2009. i ranijim godinama, a u periodu 2010. do zaključno sa 2013. godinom bila je 2,5 milijardi dinara ili više od 21 milion evra, a sa dobiti ostvarenoj u prethodne dve godine neto dobit je prelazila 30 miliona evra.

Svaki razuman čovek postavlja pitanje zašto se prodala tako uspešna firma?

U svetu je 7 svetskih čuda kao plod ljudske genijalnosti! U Srbiji je suprotno. Naprotiv, deceniju i više, pravo je svetsko čudo, ali ne genijalnosti, nego muljatorstva i marketinške podvale, rad Direct Medie, kao “ćerke firme” Multicomgroup, Dragana Đilasa. Za kratko vreme uspela da zgrne silne milione evra, a onda nestane u nepoznatom pravcu?! Tačnije, da ode u ruke Bugarinu vlasniku holandske firme…

Srpsko čudo nad marketinškim čudima “porodila su dva  velika maga”, jedan egocentrizma i prosto urođenog  osećaja za moć, sa jezikom kao topuzom, i dubokim  džepom prepunim tajkunskih para – zvani   Aleksandar Tijanić, i drugi, sa tek profilisanim osećajem za drpisanje u dosovskoj lopovskoj tranziciji, zvani Dragan Đilas!?

Njegovo čedo, Direct Media je posle petooktobarskih promena “zajahala skoro sva državna preduzeća”, sve one koji su imali šta da reklamiraju ili su morali da se reklamiraju po direktivi naoružanih kriznih štabova! Reklamiranje na državnoj televiziji, pa i na ostalim bilo je moguće samo “preko Lajkovca i Stalaća”, odnosno posredstvom Đilasove “mašine za sakupljanje državnih para”!?

O tome, kako se radilo i koliko je para za tih nekoliko udarnih  godina “ cvetanja žutih tikava” u Srbiji, najbolje je 2012.godine objasnio u otvorenom pismu javnosti, ondašnji poslanik DSS-a, čuveni dramski pisac Siniša Kovačević pitanjem, ondašnjem gradonačelniku Beograda, da objasni, na koji način je zaradio milione evra na reklamnim tv sekundama: “ Za koliko si kupio četvrtinu reklamnog prostora RTS-a, a za koliko si prodao? I koje si to termine zakupio?”. Bila su pitanja upućena Đilasu?

Kao I svaki drugi prevrtljivac, Đilas mu je odgovorio u stilu “ Siniša kaže da Đilasova firma ima sve sekunde u narednih pet godina”!? I na osnovu ove netačne tvrdnje, Đilas izvlači takođe netačan zaključak, lažni alibi za sebe – tražeći još da mu se ovaj javno izvini ili prizna da je po nečijem nalogu lagao?! Naravno, da je Kovačević bio jasan, u pravu i da ga je pitao nešto sasvim drugo?

I stvarno, ko je Draganu Đilasu, odnosno njegovoj Direct Medija dao ekskluzivno pravo na ugovor sa državnim RTS-om oko preprodaje sekundi? I  zašto se “iza sedam brava” krije taj ugovor Direct Media i Javnog servisa RTS, koji je u to vreme potpisao Aleksandar Tijanić?  Po kojoj ceni je Đilasova firma kupovala sekunde na RTS-u, u kojim terminima, a po koliko ih je prodavala svojim (državnim) klijentima?

Siniša Kovačević je pre 5 godina pitao, jasno i glasno u otvorenom pismu javnosti: zbog čega je neka privatna firma, pa da je taman bog njen vlasnik, morala da bude posrednik u ovoj “kvantaškoj muljačini”, kad je to mogao da radi marketing državne televizije, zbog čega uostalom i postoji?

E.E.

Sutra: Đilasova firma i u Tirani!

 

 

 

 

 

 

Please follow and like us:
0

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *