Đilas varao Đinđića – bogatio se i u Tirani!? (2)

Zgrnuo milione na marketingu “žute tranzicione pljačke Srbije”:

Direct Media, Đilasova hobotnica u prvoj dekadi ovoga veka, bila je okupirala  glavni balkanski medijski prostor, čvrsto držeći sve pod kontrolom i pare u  njegovoj kesi!? Na tom spisku “medijskih žrtava maga velike prevare”, nalazila se čak i Tirana, glavni grad Albanije!? Za neverovati! Baš bi bilo zanimljivo  saznati, šta je tamo medijski radio, u vremenu kada je Tirana “šakom i fesom” pomagala novi srpski pogrom posle Kumanovskog sporazuma, paljenje srpskih svetinja i na kraju samoproglašenje nezavisnosti 2007.godine?! Kakvu je za sve to vreme vodila kampanju Đilasova Direct Media u Tirani?

– Znam samo da ga je, kada bi došao u Tiranu, dočekivao lično gradonačelnik, ukazivao počast kao da je stigao predsednik neke prijateljske zemlje – tvrdi izvor Embarga.

– Njemu očigledno teške političke prilike na Kosovu i u ondašnjim odnosima Albanije i Srbije nisu bile nikakva prepreka da i tamo pravi velike pare?! Politički monopol iz Srbije je veoma uspešno preneo na sve zemlje okruženja…

Uostalom, kako bi se onda obogatio Dragan Đilas da nije bilo monopolskog pložaja u trgovini reklamnim sekundama na državnoj televiziji i još nekim uticajnijim privatnim televizijama u prvoj dekadi 21.veka? Sa kojim bi parama onda podmirivao  svoje velike troškove i namirivao saradnike i prijatelje?

Gradski menadžer Goran Vesić je javno potvrdio da je lično Zoran Đinđić morao da sa krivičnom prijavom reaguje protiv Đilasove firme, koja je “reketirala državna preduzeća”, tražeći da isključivo od njih kupuju skupe tv sekunde?!

– U vreme Miloševićeve vlasti,napravio je firmu vrednu milione evra, trgujući reklamnim sekundama državne televizije – tvrdi Goran Vesić.

– Odbio je ponudu pokreta Otpor da radi  marketinšku kampanju  protiv Miloševića. Pokojna predsednica Saveta za borbu protiv korupcije, Verica Barać, tvrdila je 2011.da je Đilas zarobio medije, da je vlast uspostavila kontrolu nad njima i da 25 odsto novca za reklamiranje  dolazi iz republičkog i gradskog budžeta! Đilas je obećao u intervjuu Večernjim novostima 2005.godine da će da proda svoje firme zbog sukoba interesa, što naravno nije učinio?! Nikada nije odgovorio odakle mu 1,5 miliona evra kapitala kojim je osnovao svoju Multikomgrupu? Tvrdio je da je prvi million zaradio  perući prozore u Londonu?! Podseća li vas to na priču kako se Marko Milošević navodno obogatio noseći gajbice, što je tvrdio njegov otac Slobodan Milošević I izazvao podsmeh cele nacije?!

Da je Đilasov posao bio isključivo vezan za političke prilike u Srbiji i da je debelo iskoristio “žuti tranzicioni voz koji je protutnjao i sve usput opljačkao po Srbiji”, dokaz je sledeća činjenica: čim je Dragan Đilas izgubio političku podršku u Beogradu, odnosno, kada je smenjen sa mesta gradonačelnika – nastala je panika I počela je operacija sakrivanja tragova dotadašnjeg poslovanja Direct Media!?

Ugovorom od 2. aprila 2014. godine, zaključenim između privrednog društva Multikom Group doo iz Beograda i holandske firme Stichting Administratiekantoor SEE Media, vlasnika Krasimira Guergova, državljanina Bugarske, iz Sofije, prodata mu je firma Direct Media doo, za 17,7 miliona evra. Ugovorena je isplata  u dve rate, prva rata u iznosu od 8,2 miliona evra pri potpisivanju ugovora, a druga rata 9,5 miliona evra je isplaćena na dan 2. jula 2014. godine. Za 95 odsto uloga u Direct Media doo, Multikom Groupi plaćeno je 17,7 miliona evra.

Kada je jednom prilikom novinar Politike upitao Đilasa za koliko je prodao svoju firmu, on mu je bezobrazno odgovorio: “Zini da ti kažem”!?.

Pored ovog iznosa, za portal Embargo tvrde pojedini finansijski stručnjaci, ranijim vlasnicima pripao je i deo neraspoređene dobiti u iznosu od 10,5 miliona evra. Vlasnik Direct Media doo, bila je 95 odsto Multikom Group, a za ostalih pet odsto ostala su tada i dalje tri vlasnika (Jovan Stojanović i Silvana Pandurović, po jedan odsto i tri odsto Jadranka Drinić). Danas je u Registru APR-a umesto kupca kao vlasnik tih 95 odsto uloga u Direct Media doo upisana holandska firma Ascanius Netherlands B.V.

Ugovorom je takođe precizirano da se Multikom Grupa neće ubuduće baviti: marketinškim aktivnostima, poslovanjem povezanim sa oglašavanjem klijenata u medijima (televizija, radio, štampa) kupovinom i prodajom televizijskih prava…

Prema istraživanjima  antikorupcijskog i neprofitnog portala Embargo, a pozivajući se na neimenovane izvore finansijskih stručnjaka koji su se bavili ovom temom, holandskoj firmi u vlasništvu Bugarina, za 17,7 miliona evra pripala su u vlasništvo i sledeća zavisna društva: Direct Media doo Skopje, Direct Media doo Tirana, pa ista firma u Sarajevo, Banja Luka i sto odsto udela u društvu Media Group doo Sarajevo, Direct Media Komunikacije doo, Zagreb, sa 85 odsto uloga Direct Media , doo, Ljubljana, sa ulogom od sto odsto i 50 odsto uloga u Direct Media Komunikacije doo Ljubljana, Direct Media doo Podgorica, sa ulogom od 85 odsto uloga, Spark Event Promoion doo iz Beograda, sa sto odsto uloga, Big Print doo iz Beograda, sa sto odsto uloga i Direct Media Public Relations doo iz Beograda, sa 65 odsto udela….

E. E.

 Sutra: Šta  od stare imperije ima danas tajkun Dragan Đilas?

 

 

 

 

 

Please follow and like us:
0

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *