DVOSTRUKI ARŠINI JUNAJTED GRUPE: ZBOG PROFITA, LIJU KROKODILSKE SUZE ZA DIJASPOROM!?

Zvanično saopštenje kompanije United Group povodom prekida emitovanja RTS kanala na NetTV Plus platformi, namenjenoj građanima u dijaspori

UNITED GRUPA: DIJASPORA BEZ PROGRAMA RTS PO NAREDBI TELEKOMA SRBIJA…

Građani u dijaspori koji prate programe preko platformi United Grupe danas
će ostati bez programa Radio televizije Srbije. Ovo je rezultat neuspešnih
pregovora United Grupe sa Telekomom Srbija, koji je danas izdao nalog da se
svi programi javnog servisa uklone iz naše ponude korisnicima.

Nekoliko puta smo ukazivali da će upravo građani platiti cenu ugovora koji
je RTS potpisao sa Telekomom Srbija o prodaji programa u inostranstvu. Bilo
je jasno da nove cene, nekoliko desetina puta veće, ne pokazuju dobru
nameru prema građanima u dijaspori, ali ukazuju i na nekorektan potez prema
konkurenciji u želji da nam se otme deo tržišta.

United Grupa je zbog građana u inostranstvu pokušala da pregovara nekoliko
meseci sa Telekomom, apelujući da istaknu realne cene za emitovanje kakve
imaju svi javni servisi u Evropi, trudeći se da naši korisnici ne budu
kažnjeni zbog odnosa Telekoma prema United Grupi.

Nažalost, ucenjivački pristup i nerealne tržišne cene nismo mogli da
prihvatimo. Javni servis koji pripada svim građanima i koji stanovnici
Srbije već plaćaju preko pretplate, a takođe i iz budžeta, postao je
izgleda po poslednjim potezima Telekoma njihova svojina, kojoj mogu da
podižu cene do nivoa koji ni jedna zdravorazumna kompanija ne bi
prihvatila. Zbog toga će, nažalost, da oštete i stotine hiljada građana u
dijaspori…. kaže se između ostaloga u zvaničnom saopštenju United group koje je stiglo na našu adresu…

…………………………………………………………………….

Junajted grupa oglasila se saopštenjem u kojem izražava ogromno žaljenje zbog toga što na njihovoj platformi u inostranstvu naši zemljaci neće moći da gledaju programe javnog servisa što će prozrokovati da će naši ljudi promeniti provajdera koji će im omogućiti da prate RTS.
I stvarno bih poverovao da je ova briga iskrena da u ovoj kompaniji isto razmišljaju i o gradjanima u Srbiji koji koriste SBB mrežu.
Medjutim,gazdama Junajted grupe nije žao njihovih pretplatnika u Srbiji,a ima ih blizu dva miliona,što u njihovoj mreži nema, recimo,Areninih kanala na kojima su utakmice domaće i Lige šampiona.

Telekom im  ne brani da u svoj kablovski sistem uvrste i ove kanale što bi se itekako dopalo njihovim korisnicima.
Licemerno je što navodno tuguju zbog ljudi u dijaspori,a ne mare za domaće korisnike.
Kažu Javni servis pripada svim gradjanima i svi imaju pravo da ga gledaju  jer je u javnom interesu.
Ako je to,zaista,tako pa zar nije javni interes da u mreži najvećeg operatora budu domaći kanali na kojima se propagiraju domaće vrednosti kao što su TV HRAM,jedina televizija koja neguje tradicionalne pravoslavne običaje,TV AGRO,koji se bavi domaćom poljoprivredom, TURIZAM TV koji gledaoce upoznaje sa turističkom ponudom Srbije.Njih nema u SBB-u!?
Zanimljivo je da u SBB-u nije ni jedina televizija koja se 24 sata bavi zdravljem.U zemlji koja je prva u svetu po broju umrlih od kardiovaskularnih i plućnih bolesti ovakav kanal predstavlja nadu da će bar jedan mediji brinuti o zdravlju nacije, jer je edukacije prvi vid zdravstvene zaštite. Tim povodom kompaniji SBB pismom se obratio Pokret ZA TREĆE DOBA,koji okuplja više od dva miliona penzionera,sa molbom da Zdravlje TV uvrste u mrežu, jer ta televizija značajan deo programa posvećuje ovoj populaciji,a penzioneri uglavnom gledaju televizuju preko mreže SBB.
Medjutim,iz SBB penzionere nisu udostojili ni učtivim,protokolarnim odgovorom, jer su verovatno procenili da penzioneri nisu dobro informisani,pa i ako hoće da promene provajdera ugovorima su tako vezani, da će,  i ako otkažu pretplatu – morati da plaćaju SBB iako koriste usluge drugog provajdera.

Pa sad sami pocenite zbog čega liju krokodilske suze u Junajted grupi  – zbog naših zemljaka koji su ostali bez RTS na njihovoj mreži  ili ogromnih para koje su namerili da zarade prodajući i programe javnog servisa, kao što su to godinama činili bez saglasnosti nacionalne televiuzije koja je ubedljivo najgledanija i najtraženija  u dijaspori ?

Očigleddno je da za SBB naši zakoni ne važe.Oni su preuzeli ulogu regulatora (REM) i odredjuju koja televizija će biti,a koja neće, u njihovoj mreži.
Procenili su (i odlučili) da je njihovim pretplatnicima,a ima ih blizu dva miliona) važniji N1 od RTS-a,pa su ga u numeraciji kanala  postavili na broj 1.
 Evo pitanja i za SBB i za korisnike njihove mreže: šta će se dogoditi ako RTS odluči da SBB-u zabrani da u svom kablovskom sistemu reemituje program Javnog servisa ?
Komentar Embarga
Please follow and like us:
0

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *