Izmakoše im se stotine miliona evra!

Ilićevi ljudi u Ministarstvu građevine i Putevima Srbije uzalud čekali njegovo postavljenje u Koridorima:

Velimir Ilić, doajen dosovske politike, a potom preletač pod skute naprednjaka, bacio je pod noge svoju dosadašnju političku karijeru zbog skoro milijardu i po  evra investicija  koje će se uložiti u narednih nekoliko godina u putnu infrastrukturu Srbije!?

Nije malo, pa je izgleda  ova cifra zavrtela mozak iskusnom i bogatom Velimiru Iliću zbog čega je “okrenuo ćurak naopako”, i raspalio po dojučerašnjim političkim partnerima i saradnicima…

E, u tom grmu leži zec Veljinih vapaja: što ga premijer Vučić nije postavio za direktora Koridora Srbije, kako bi sa te pozicije lakše mogao da “koordinira u raspodeli tolikih para, prema izvođačima radova i ko zna kome sve još”?

Da ova priča nije  bez osnova navešćemo samo nekoliko činjenica koje ukazuju i dokazuju da “gde ima dima ima i mnogo para”. Javnosti je poznato da je Vlada Srbije još 2014.godine donela zaključak da se spoje u jednu firmu Koridori I Putevi Srbije, ali, zbog razno raznih razloga to nije urađeno do današnjeg dana. To je i otvorilo prostor za neke nove  rukovodeće kombinatorike i pravljenje matematike, ali ne po onoj čuvenoj Veljinoj poruci Miškoviću “ kraduckajte malo, ne mnogo”, jer u ovoj priči radilo se izgleda o pripremi baš velikog “kraduckanja” državnih para…

Tako stižemo i do ključnih argumenata zašto se Velji žurilo i bilo toliko bitno da zasedne u fotelju direktora Koridora Srbije: pa, zato što je već na veoma bitna mesta u Putevima Srbije i ministatrstvu garđevine “već instalirao svoje ljude”, saradnike iz ranijeg perioda, kada je bio ministar građevine i kasnije ministar za vanredne situacije.

Niko sa sigurnošću u ovom trenutku ne može tvrditi 100 odsto kakve su zapravo namere Veljinih ljudi, ali je simptomatično, recimo da je izvesni gospodin MIljan Ilić stigao u ministarstvo građevine i saobraćaja 1.januara ove godine. Inače, ranije  je radio u kabinetu Veljinog ministarstva za vanredne situacije.  Kolegama sa ponosom  priča kako je Veljin rođak?!

MIljan Ilić je u ministarstvo opet, nezvanično kažu Veljini dojučerašnji partijski saoborci, stigao na predlog gospodina Miodraga Jocića. A, ko je Miodrag Jocić?

U ranijem period, kada je Velimir Ilić bio ministar građevine, Jocić mu je bio pomoćnik. Taj posao je naastavio i kada je Ilić postao ministar za vanredne situacije. Kad je Ilić “ispao” iz srpske vlade, Jocić je uhleblje opet našao  na “državnim jaslama”, samo ovoga puta nije  u pitanju ministarstvo, nego državna firma – Putevi Srbije.

  • On sada vodi, koordinira izgradnju autoputa Obrenovac-Ljig – tvrdi naš izvor. – Ako se zna da su Putevi Srbije ti koji “kroje i finansijsku kapu” poslova na gradnji autoputa, onda je mnogo jasnije kakva je u svemu tome uloga Jocića? I kad se zna da su u tim poslovima nezaobilazni  Koridori Srbije,  oko izbora izvođača i podizvođača radova – onda je  još jasnije  zbog čega je bilo Velji mnogo bitno da zasedne u tu fotelju. Jer, već je svoje bitne ljude “postavio” u ministarstvo i Puteve Srbije. Zna se da je u planu gradnja takozvanog šumadijskog  koridora, pa puta Čačak –Sjenica-Crna Gora, obilaznica oko Beograda, pa nedovršeni poslovi na Koridorima 10 I 11… Vrednost svih tih poslova je oko 1.500.000.000 evra!!!!

Slažući samo  neke kockice ovog biznis mozaika pod okriljem države sve je mnogo jasnije. Naravno, za ovo  nema direktnih dokaza, ali je previše indicija  i najblaže rečeno čudnih kadrovskih nameštenja?!  Da li je zato nekima veoma bitno da se primaknu, “da budu kraj stola na kome je tolika lova”…

P. J.

Foto: www.mc.rs

Sumnjiva i savetnica?

Upućeniji takođe tvrde da u ministarstvu građevine ima još ljudi koji su lobirali “za Veljinu stvar” I da se sve to odvija izvan očiju i ušiju resorne ministarke. Postavlja se pitanje kakva je stvarna uloga Svetlane Krstić, koja u ministarstvu  radi kao savetnik za oblast finansija,  I to za plaćanja kad je u pitanju prekoračenje rokova i plaćanje penala? I sve  to u korist izvođača i njihovih podizvođača, a na čiju štetu?

Kao poslovi u kojima izgleda “nisu bila čista posla” spominju  se  penali na izgradnji puta Ub-Ljig, Obrenovac –Ub. Pa i ona smešna situacija oko visine tunela na autoputu Ljig-Preljina…

 

Doturili Velji pogrešne papire!?

Velimir Ilić se rastrčao po lokalnim televizijama po Srbiji mašući nekakvim izveštajem iz ministarstva građevine I saobraćaja kao dokazom o nezakonitim poslovima?

Mnogi veruju das u upravo instalirani “njegovi ljudi iznutra” u afektu što im šef nije posatvljen na čelo Koridora – krišom mu dostavili neke radne liste iz koje sada Velja pogrešno tumači I pokušava da uzbuni javnost…

Please follow and like us:
0

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *