Savršena manipulacija!

Laža i paralaža javnog servisa RTS o trošku građana:

Javni servis RTS na veoma perfidan način duži period savršeno se stavlja u službu opozicije, odnosno svih varijanti žute demokratije prožete koalicionim lažnim nacionalističkim lakmusima!? I to u  jedinom udarnom terminu, Dnevniku u pola osam!

Još nismo zaboravili suze Nataše Jeremić, supruge Vuka Jeremića, kojoj je omogućeno da u Dnevniku rida u terminu rezervisanom za predsedničku kampanju, samo zbog toga „što ju je neko nazvao ili asocirao da je ona možda neki narko diler“!? I svi su prešli preko toga, veliki deo Srbije video je suze bivše voditeljke, a da se niko od urednika ili  iz Upravnog odbora RTS nije zapitao, zašto je taj prilog emitovan  u terminu za predsedničke kandidate? Zar je supruga jednog  predsedničkog kandidata i sama postala predsednički kandidat? Jel nam se to Nušić iz groba smeje, kako je njegova gospođa ministarka  mala beba za ove današnje, gospođe predsednice u pokušaju…

U subotu veče, opet u Dnevniku u pola osam, desilo se opet nešto neprofesionalno, neprincipijelno, ali zato krajnje subjektivno, rekli bismo naručeno i upakovano u lažni novinarski profesionalizam!  Javni servis je čak i u vreme Miloševića, osim komentara, izbegavao da se bavi neproverenim, da ne kažemo bukvalno lažnim informacijama, koje nisu imale ama baš nikakvo utemljenje u istini.

I tako isti ovaj Dnevnik u pola osam, obznani lažnu priču koju po kuloarima prepričavaju neki opozicioni lideri, srameći se i sami, što znaju da to nije istina – kako se u Beograd  prijavljuje ogromna masa građana, samo radi predstojećih izbora?! Bez ikakvog dokaza, dokumenta, ili konkretnog podatka! Tek tako… Naravno, asociralo se da to naprednjaci u glavni grad dovlače svoje glasače?!

I kao čoveka koji treba nešto o tome, kao fol da kaže, emitovaše izjavu advokata Bože Prelevića, sa potpisom Pokret slobodnih građana: Ni on, kao i obično, nije pružio dokaze za ove tvrdnje – teme priloga, već samo bla,bla… Ali, kad se već nacrtao za izjavu, novinari ga ne upitaše, da li su u tom „njegovom“ pokretu i oni koje je ojadio za felne sa automobila u ranoj mladosti? Eto, i to se priča, pa se i mi,  pitamo javno da li je to istina? Novinar RTS-a  to nije uzeo kao tezu za prilog, nego nešto sasvim drugo, što je ( ubeđeni smo u to!)  unapred znao da je neistina.

Ali, je ta neistina saopštena u njihovoj ( osim starih domaćih serija i sportskih prenosa) najgledanijoj emisiji?! Džaba što su oni posle te „pompezne“ najave  lažne teme, dali zvanične izjave iz opština, MUP-a, pa i video izjavu državne sekretarke MUP-a… Njihova lažna teza je otišla u etar! Uostalom, neko je možda samo gledao prvi deo, udarni deo priloga, koji lansira laž u etar i među gledaoce,odnosno birače…Lukavo, nema šta!

Nije isto, ali, kao da portal Embargo objavi kako su na „intimnim putovanjima po Italiji i Francuskoj, još pre više od godinu dana,  Dragan Bujošević, Zoran Panović, Nebojša Krstić i predsednik UO RTS, Vladimir Vuletić  dogovorili da Panović i Krstić uđu u Upravni odbor RTS?!

Dok naša priča ima osnova, jer su oni zaista veliki intimusi i bili su na zajedničkim  putovanjima po Evropi, ova priča, tv prilog,  oko nenormalnog priliva glasača u Beograd – nema ama baš nikakvo uporište u istini i validnim dokazima! Naravno, da ta njihova „intimna“ druženja nisu de fakto značila i izbor ove dvojice u UO RTS, mada su, eto, pre neki dan, ipak izabrani…

Čijom voljom? Pitamo se, da li istih onih koji teraju službenike Javnog servisa da od lakrdija i neistina prave tv priloge u udarnim terminima?!

Predrag Jeremić

 

 

Please follow and like us:
0

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *