Srđan Kovačević je samohrani otac tri devojčice, u kući nema pijaću vodu, dok gradonačelnik Šapca, Zelenović debelo plaća reklamu u čuvenom Fajnenšel Tajmsu o Šapcu kao „gradu budućnosti“!?

Gradski oci na čelu sa “sveocem” Dušanom Petrovićem već 18 godina, koliko vladaju Šapcom, izdašni su u davanju novca za sve i svašta. Fantomska udruženja građana, misteriozni skupovi za slanje demokratije iz “slobodarskog” Šapca, pesma i igra, sve ovo košta, ali Šapčani ne znaju koliko?

?

Cenu organizovanja manifestacije Zona novog optimizma, koja je u Šapcu održana krajem jula i početkom avgusta, niko od običnih smrtnika ne zna. A još veći veo tajni obavijen je oko plaćanja Šabačkog letnjeg festivala (ŠLF). Muzički program u Tvrđavi na reci Savi, godinama unazad, predmet je upornih rebalanasa lokalnog budžeta, te tako nastupi grupa od kojih većina nije poznata ni u mestima odakle dolaze, mere se milionima gradskih para.

Nebojša Zelenović, „pitomac“ Dušana Petrovića, „rado zavlači ruke u džepove svojih sugrađana“ i kada treba platiti beogradske medije. Tako su prošle godine Šapčani platili listovima “Danas”, “Kurir”, “Blic” i “Vreme” više od 14 miliona dinara kako bi Zelenovićeva slika krasila stranice beogradske štampe.

Malo je ovo bilo Dušanovom “Zelenku” i kompaniji. Srbija je mala zemlja, tesne su stranice srpske štampe za hvalisanja preko grbače običnog naroda. Tako je „Zelenko“ rešio da pokori svet! Neko iz gradonačelnikovog kabineta ko zna engleski jezik, napisao je sastav na temu “Evropski gradovi i regioni budućnosti 2018-2019”. I taj skromni uradak poslao jednom od najprestižnijih svetskih časopisa – “Fajnenšl tajmsu” (Financial Times).

Puče bomba u etru lokalnih medija! Grad Šabac po izboru “Fajnenšl tajmsa” izabran u Top deset evropskih gradova budućnosti sa najboljom strategijom za privlačenje stranih direktnih investicija. Pa onda kaže: “Priznanje najrespektabilnijih svetskih stručnjaka za ekonomiju otvara vrata za nove investicije i potvrđuje da je Šabac pouzdan partner, ocenjuje gradonačelnik Šapca Nebojša Zelenović. Iza ovog priznanja stoji neprekidni rad na unapređenju privredne klime Šapca.”

Ono što nije rečeno je da je “priznanje” debelo plaćeno. Čak i u dnu samog teksta ima napomena da ga je sponzorisao grad Šabac. Inače, u cenovniku izdanja Fajnenšl tajmsa u okviru kojeg je objavljen i tekst o Šapcu, cene oglasnog prostora kreću se od 4.000 do čak 65.000 dolara. Pare su izvučene iz gradske kase koju pune Šapčani, među kojima ima onih koji ne znaju engleski.

I dok se čelnici Šapca hvališu po belom svetu, među njihovim sugrađanima ima i onih koji jedva sastavljaju kraj s krajem. Srđan Kovačević je samohrani otac tri ćerke. Ovaj Šapčanin jedva da ima 30 godina, a zbog borbe da prehrani Saru (6) i bliznakinje Sofiju (5) i Sonju (5), ne stiže da čita Fajnenšl tajms i sazna da je kuća u kojoj nema pijaću vodu smeštena u “gradu budućnosti”.

E.E.

Please follow and like us:
0

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *